The ways, the roads


..

8 kommenttia:

  1. Onpas kiinnostavia. Katse lähtee seuraamaan tietä, mutta sitten tapahtuukin kummia. Tuo eka kuva on minun lemppari, siinä luminen metsä on niin kaunis tuollaisena kerroksellisena. Ja mua kutkuttaa toi tie josta näkyy puiden runkoja läpi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tien kohdalla on ehkä joskus kasvanut metsä.

      Kiitos!

      Poista
  2. Upeita! Minun lempikuvani ylin (kirjoitin ensin vahingossa "elin" -- ja nyt mietin, voisiko se olla kuvan nimi, imperfektissä olevana verbinä, tie vei aikoinaan kohti navettaa, silloin aikoinaan, kun minä koki elävänsä, nyt tie kulkee kirjaimellisesti navetan ohi, pois, vanha tie on enää hiipunut muisto) ja alin, suuli keskellä tietä ja pelto leikkaa tien, nuo ylhäällä roikkuvat (koivun?) oksat ja puhelinpylväät siroteltuna maisemaan. Näissä riittää katseltavaa ja pohdittavaa, ihanat, kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, kiitos. :)

      Kyllä, eletty on, ehkä vieläkin. Minua kiinnostaa tuo kaivuri navetan edessä, rikkooko se vai rakentaako?

      Poista
  3. Tosi kiehtovia kuvia. Jotenkin merkityksellisiä. Ehkä jotenkin kaksoismerkityksellisiä.

    Mietin myös sellaista, että kiinnostaisiko sua lähteä mun kanssa seikkailulle? Tällä hetkellä mua kiehtoo ajatus kävelemisestä saariin, etenkin kun meillä on yliopistolla menossa luentosarja saarikertomuksista suomalaisessa kirjallisuudessa(se on myös muille avoin) ja etenkin tämä mystisen järviveden jäätyminen, se miten se mahdollistaa ennen ehkä saavuttamattomia maailmoja. Kerro jos jaksat vaikka viikonöoppuna joskus. Ja muutenkin mitä kuuluu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kultanen!

      Kiinnostaa, yritän muistaa laittaa viestiä lähipäivinä. Hirveästi on kyllä muutakin muistettavaa, voi olla että unohdan oleellisimmat. Pari seuraavaa viikonloppua on kyllä varattu, mutta jäät varmaan vielä kantavat senkin jälkeen.

      Poista
  4. Huikeita! Kuvasi vaativat useamman katselukerran. Todella mielenkiintoisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvin mukavaa kuulla, että näitä täytyy katsoa useamman kerran.

      Poista

Ajatuksia? Any thoughts?