To stay, the light


että seison siinä
pilvettömyyttä vasten
tyhjyys on alkanut kiinnostaa

..

6 kommenttia:

  1. Olen iloinen kun löysin tännekin. Tiedät entiseen blogiisi jättämistäni kommenteista mitä minulle merkitsee valokuva, mitä merkitsee Tampere. Iloitsen että näen sinun kokeilleen jo tätä digitaalista neulanreikää. Olen itse vasta lukenut siitä ja nähnyt kuvia, jotka ovat juuri sitä mitä itsekin haluan ottaa. Saan esimerkistäsi intoa ryhtyä kokeilemaan.

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa, Kati!

    Tiedän. Ja sinä tiedät, mitä ne merkitsevät minulle. Elämää.

    Tämä on kiehtova tekniikka. Olen sen kanssa vasta ihan alussa, varovasti kokeilen. Viime viikonloppuna rakastuin yhdistelmään vastavalo ja neulanreikä, todella huikeita sävyjä syntyy.

    Intoa kokeiluusi!

    VastaaPoista
  3. Arvostan suuresti sitä että kokeilet varovasti ja etenet hitaasti. se ei ole nykyään ollenkaan itsestään selvää!
    Yllätyksellisyys on kiehtovaa. Siksi minä tästäkin olen kiinnostunut. Yritin joskus filmikameralla tuplavalotettuja kuvia, yritin siis saada kahta kuvaa päällekkäin niin että esim. ihmisen sisällä näyttäsin kasvavan puu.
    No joo.
    LAnnistuin liian helposti kun kokeiluni menivät aikalailla pieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuplavalotus on vaikeaa!

      Hoksasin syksyllä, että myös osalla digijärkkäreistä voi tehdä monivalotuksia. Olen nyt harjoitellut sitäkin. Helpottaa, kun näkee lopputuloksen heti, voi yrittää uudelleen, hioa vaikka loputtomiin.

      Olen minä tehnyt "tuplavalotuksia" myös kuvankäsittelyohjelmassa, mutta fiilis siitä on vähän njääh. Ei siinä ole juurikaan haastetta, ja jotenkin se tuntuu vähän huijaukselta. Yritän vielä muodostaa suhdetta muualla kuin kuvaustilanteessa valikoituihin ja yhdistettyihin elementteihin. Huomaan olevani tosi vanhanaikainen.

      Poista
  4. Kaunista! Ihana teksti.

    VastaaPoista

Ajatuksia? Any thoughts?